Interne Evenementen

Maandelijkse Borrel
Online

We openen onze maandelijkse activiteiten vaak met de maandelijkse borrel. Het is de perfecte plek om met elkaar bij te kletsen onder het genot van een drankje of om elkaar wat beter te leren kennen.

Filmavond
OnlineDiscord Server

Kom gezellig samen een filmpje online kijken! Iedere maand organiseert Symposion een filmavond waar we een filosofische of een mentaal prikkelende film samen kijken op Netflix (Netflix is hiervoor nodig), waarna we deze bespreken. Soms spelen we er ook een drankspel bij. De keuze voor de film wordt bepaald door de Assessor Intern of via een poll.

Filosofie nacht:
Online

Hopelijk is iedereen tegenwoordig bekend met het fenomeen Filosofie Avond, zo niet, is hier wat het is: Filosofie Nachten zijn avonden waar we ons herinneren waarom we filosofie gekozen hebben. Het is een avond met discussie en alcohol, net zoals ze het deden in de goede oude tijd. Een paar mensen die zullen spreken, zullen hun eigen ideeën uitleggen, waarna er een discussie losbarst waar jij ook aan mee kan doen. Je kan je inschrijven om een van de sprekers te zijn door een e-mail naar Symposion te sturen.

ALV: Algemene ledenvergadering
Online

De algemene ledenvergadering of ALV is een vergadering waar leden de kans krijgen om hun mening te uiten over hoe Symposion haar beleid uitdraagt en om tips en trucks te verschaffen over hoe Symposion zich zou kunnen verbeteren.  Een werkelijk goed geïnformeerd lid van Symposion is altijd aanwezig op de algemene ledenvergadering. Er zijn verschillende soorten ALV’s die over heen jaar heen zijn verspreid, van de beleids-ALV tot de wissel-ALV.
Meer informatie volgt altijd via de email hierover!

Quodlibet:
Online

Voor alle nieuwe leden of mensen die nooit de nieuwsbrief lezen: het Quodlibet is een evenement waar leden worden uitgenodigd om allerhande vragen – van filosofische aard tot vragen over het leven en andere kwesties – te stellen aan een panel van onze eigen professoren. Aangezien de professoren speciaal tijd voor ons maken in hun drukke schema’s hopen wij op een hoge opkomst voor deze veelbelovende avond!